I pinsehelgen var våre performing arts og discodansere på Norgesmesterskap i IDO grener på Skedsmokorset. Klubben leverte solide resultater, og kan se tilbake på et fantastisk Norgesmesterskap!
Klubben tok hjem følgende gullmedaljer:
Amelia – Disco Solo NM
Gina Cassandra – Disco Slow NM
Celine & Amalie – Disco Duo NM
Studio 1 Red Flame
Sølvmedaljer gikk til:
Elise Marie – Disco Freestyle NM
Mira & Maren – Disco Duo NM
Studio 1 HYPE – Disco Small Group NM
Amalie – Disco Solo NM
I tillegg ble det bronse til:
Lerke – Disco Slow NM
Amalie – Disco Slow NM
I klassene som ikke deler ut offisielle medaljer hadde vi også helt fantastiske resultater fra klubben! Vi er stolte av hver eneste en av dere!
13.-14.juni ble det arrangert Norgesmesterskap i Freestyle & Slow i Sofiemyehallen.
NM FREESTYLE OG SLOW 2026 vil bli husket som et historisk mesterskap og en milepæl for Danseklubben Studio 1. Vi har hatt en fantastisk fin helg, med gode resultater vi er vanvittig stolte av!
Den 11. april arrangerte klubben Norgesmesterskap i Street Challenge, og arrangementet ble en enorm suksess. Med rekordmange påmeldte deltakere ble dette et av de største mesterskapene hittil, og stemningen gjennom hele dagen var helt fantastisk.
Klubben leverte resultater som aldri før, og utøverne viste både imponerende ferdigheter, innsats og lagånd. Prestasjonene sikret klubbens beste Street-NM i historien, med sterke plasseringer og en rekke NM-titler.
Klubben tok hjem følgende gullmedaljer:
Marius – Unified Duo NM
Marius – Streetshow Solo NM
Marius – Hiphop Solo NM
Pray For Me – Streetshow Formasjon NM
Unity Crew – Hiphop Gruppe NM
Matteo – Hiphop Solo NM
Alva – Hiphop Solo NM
Alva & Eline – Hiphop Duo NM
Alva – Battle NM
Alva – Popping NM
I tillegg ble det sølv til:
Zakarias – Streetshow NM
Lycke & Sofie – Hiphop Duo NM
I klassene som ikke deler ut offisielle medaljer hadde vi også helt fantastiske resultater fra klubben! Vi er stolte av hver eneste en av dere!
Vi er utrolig stolte av både frivillige, trenere og utøvere som sammen gjorde dette til en minnerik dag for klubben og resten av street-Norge.
NM 2026 vil bli husket som et historisk mesterskap og en milepæl for Danseklubben Studio 1.
Vi er utrolig stolte av klubben vår – og av hver eneste danser, trener, forelder og støttespiller som er med på å skape det fantastiske miljøet vi har❤️
I år kan vi også feire hele 4 nominasjoner under årets Dance Awards – dansens svar på Idrettsgallaen!
✨ Vidar og Glenn er nominert til Årets Ildsjel. Her er vi ekstra stolte over å ha hele 2 av 3 nominerte fra vår klubb! Dette føler vi gjenspeiler innsatsen og frivilligheten i klubben vår.
✨ Marius er nominert til Årets Parautøver etter et fantastisk 2025 hvor han kan skilte med utallige resultater og milepæler.
✨ Henriette er nominert til Årets Trener – en pris som henger svært høyt, og som vi er ekstremt stolt over!
Vi ønsker alle sammen masse lykke til, og uansett utfall er vi allerede utrolig stolte av dere!